Güncel ve Genel Bilgi Desteği
Giriş Sayfanız Yapın  Güncel ve Genel Bilgi Desteği    Sık Kullanılanlara Ekleyin
Follow @yucinbil
Ereyon dan alış-veriş yaparken iki kere düşünün
Yazar yucin
30.01.2008 14:18:14 tarihinde Ereyon sitesinden Nokia N95 cep telefonu siparişi verdim. 31.01.2008 tarihinde Yurtiçi Kargo ile ürünüm tarafıma teslim edildi. Bizde gayet mutlu ve huzurlu bir şekilde ürünü hemen gönderdiler muhabbeti yaptık ama paketi açtık ve sonuç hüsran. Bin küsür YTL para ödeyerek aldığımız telefon ikinci el. Normalde jelatinli kutu ile gelmesi gereken telefon, kenarlar yırtılmış ve hor kullanılmış bir kutu içerisinde. Biz hala olaya güzel yaklaşmaya çalışıyoruz, kutudur yıpranır hesabı. İçinden çıkacak 8 gb. telefon üstü cihazı merakla bekliyoruz.
Paketi açtığımızda bir hüsran daha telefon kullanılmış ama kullananda iyi kullanmış yani. Telefon üzerindeki jelatinler açılıp yeniden kapatılmaya çalışılmış. Hatta üzerinde de çizik var. Neyse biz hemen Ereyonu aramaya karar verdik ama ne mümkün saat 18:00 i geçmiş. Yurtiçi Kargonun teslim fişinde bir cep telefon numarası gözümüze ilişti ve aradık. Telefonu açanda Ereyon firmasının sahiplerinden birisi çıktı. Durumu gayet medeni bir şekilde kendisine anlattık ve bu tür hataların olabileceğini söyleyerek ürünü geri yollamamızı istedi. Bizde vakit kaybetmeden ürünü aynı akşam Yurtiçi Kargo ile İzmir Çiğli ye geri yolladık, bize gelen herşey ile birlikte (fatura dahil). Tabi bu ürünün fotoğraflarını çekerek ve gelen evrakların fotokopilerini alarak.
Ertesi gün aradığımızda kargonun Ereyon firmasına ulaştığını, ürünün yenisini istemediğimizi ve işlemimizin iptal edilmesini bildirdik. Ödeme Kredi Kartı ile yapılmıştı ve 03 Şubatta kredi kartımın hesap kesim tarihi olduğundan ben bu meblağı yatırmak durumunda da kaldım. Geldiğimiz noktada bugün 15.Şubat ve hala kredi kartımdan iptal işlemi gerçekleşmedi. 15 güniçerisinde de Ereyon firmasının 0 (232) 329 0 888 numaralı telefonunu kaç kere aradık hatırlamıyorum. En son bugün ilk aramamda bekleyenler arasında 3 ncü idim sonra 2 ve derken 1 ama ne mümkün 8-10 dk. bekle sonra mesaj bırakabilirsiniz diyerek telefonu kapatsınlar.
Neyse en sonunda akşamüstü bir müşteri temsilcisi açtı telefonu, ismi de Gökçe. Bu hanım bugün iade işleminin kesin yapılacağını söyleyerek telefonu kapattı. Bende pazartesiyi beklemeye karar verdim. Pazarteside limitimde bakiye tutarı kadar artış görmessem önce bankam ile sorunu çözmeye çalışacağım. Olmadı Ticaret Mahkemesine başvuracam.
Siz siz olun Ereyon firmasından alış veriş yapmadan iki kere düşünün.
Yusuf TOPCU
Bu yazı toplamda 3926, bugün ise 1 kez görüntülenmiş
Ev ve İş Telefonu Başvurusu Yapmak İçin; Buraya tıklayınız...Okuyucu Yorumları
Yorum
Reklam
Son Eklenenler
- Çiçek Saksıları
- Çocuk Kitapları Web Sitesi Açıldı
- Fabrika İnşaatı Web Sitesi Açıldı.
- Hazır Beton
- Pirelli 2012 Takvimi Çekimi -Galeri
- Kral oyun oyna | Ücretsiz oyun oyna ! hafıza oyunları burada 3
- Oyun Oyna 3d Oyunla Araba Oyunu silah Oyunu flash oyunlar burada
- Fatmagülün Suçu Ne Yeni Sezon İlk Fragmanı sitemizde 2011Fatmagül’ün Suçu Ne Yeni Sezon Fragman Video İzle Kanal D Eylül 2011
- Öyle Bir Geçer zamanki dizisi yeni sezon ilk fragmanı izle
- 2011 Üniversite harçları – üniversite kayıt evrakları 2011-2012
Ayarlar
-
Şubat 15, 2008 -
Yaşam -
2 yorum
-
RSS Yorumları -
Del.ico.us
-
Digg!


Sıradan bir olay..hayatı cep tlf üzerine kurulu biri içinse dünyanın sonu:)))
Bu telefon üçüncü bir kişiye verilecekse, neden kullanılmamış parası ödeyipte kullanılmış bir telefon alalım. Sizin için sıradansa açıkçası kazıklanmaya alışmışsınız…